Recenze: Insatiable (1. série)

Tenhle seriál jsem objevila úplnou náhodou a měla jsem pocit, že je to jako dar z nebes, protože podle traileru to bylo úžasné! Tlustá holka zhubne a chce se pomstít všem, co ji šikanovali, a jak nejlépe to udělat, než vyhrát soutěž krásy? Byla jsem neskutečně nadšená a natěšená. Ale nutno podotknout, že seriál se odvíjel trochu jinak, než jsem očekávala.

TRAILER

INFORMACE O SERIÁLU

Černá komedie • USA, 2018 • Tvůrci: Lauren Gussis • Hudba: Julian Wass • Hrají: Debby Ryan, Alyssa Milano

MŮJ KOMENTÁŘ

Když se zamyslím nad tím, jaká byla moje očekávání od tohoto seriálu a co se v něm doopravdy stalo, musím říct, že se to diametrálně lišilo. Tím tedy hned na začátek musím říct, že jsem v prvních okamžicích byla zklamaná, že seriál není takový, jaký jsem si ho představovala. Místo toho, abychom sledovali, jak se Patty vydává v přiměřených mezích na cestu pomsty a ke korunce krásy, vidíme, jak naprosto ztrácí hlavu, je příšerná, příšerná osobnost, která vráží lidem kudly do zad, ale z nějakého důvodu jí to pořád celkem dobře vychází a vy nestačíte zírat. Jednou větou… tenhle seriál je naprosto šílený! Pokud nějaká věta z traileru má charakterizovat celý seriál, rozhodně je to tato:  „This story is full of some crazy shit.“

Když už si myslíte, že Patty nemůže být blbější, šílenější, stupidnější nebo já nevím co, nebo nedejbože se všechno začíná otáčet v její prospěch, tak to prostě zase okamžitě zahodí a šílená cesta pokračuje dál. Někdy jenom zíráme na obrazovku a říkáme si… proboha, opravdu se tohle děje? Kam jsme se to dostali? Seriál má tolik plot twistů (nečekaných zvratů), že opravdu nikdy dopředu nevíte, co čekat. Což je na jednu stranu děsivé, na druhou stranu se nemůžete dočkat, jaká šílenost přijde příště! Pokud se odpoutáte od reálného světa a jste ochotni se vydat na seriálovou horskou dráhu, je to to pravé pro vás.

Mně osobně chvilku trvalo, než jsem si zvykla na to, že si nemůžu oblíbit žádnou postavu, protože všichni jsou tam… naprosto nestálí a prostě šílení. Vím, že tohle slovo opakuji hodně, ale když ono tak skvěle tuhle sérii charakterizuje. Musím ale uznat, že většina lidí by se podívala na pár dílů a řekla by si „proboha, to je ale @$&#*$&!“, mně to neskutečně bavilo. Jenom jsem se nechala unášet absurdnem. Opravdu ale musím říct, že tento seriál není pro každého.

Finále mě trochu zklamalo, protože šílenosti už tam bylo trochu moc. Ale… stejně se nemůžu dočkat, jaké absurdity na nás budou čekat v druhé sérii.

MOJE HODNOCENÍ

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ