Hannah Montana

Už si ani nevzpomínám, kdy jsem o tomhle seriálu slyšela poprvé. Nejspíš se o něm hodně psalo, nebo mluvilo… každopádně, nějak jsem se o něm dozvěděla. Nikdy jsem neměla Jetix, ani Disney Channel, tak jsem si přála DVD. To bylo tak před devíti lety. Do seriálu jsem se zbláznila. Nyní, po téměř 10 letech jsem se rozhodla, že si oživím vzpomínky a podívám se na 4. sérii, kterou jsem ještě nikdy předtím neviděla.

007.png

MOJE ANOTACE

Miley Stewart žije dvojím životem – přes den je normální holkou, která chodí do školy, má dobré kamarády a řeší problémy s kluky a rodinou, ale přes noc (nebo snad spíše večer) si nasadí blonďatou parukou a stane se z ní celosvětová popová senzace Hannah Montana. To samozřejmě vytváří spoustu humorných situací a nakonec z nich vyplyne otázka – může být Miley Hannou navždy?

INFORMACE O SERIÁLU A FILMU

Komedie / Rodinný / Hudební • USA, 2006-2011, 99×22 min + 102 min • Režie: Fred Savage, Steve Zuckerman, Adam Weissman, Rondell Sheridan, Sean K. Lambert, Lee Shallat Chemel, Shelley Jensen, Peter Chelsom • Hudba: Kenneth Burgomaster, Miley Cyrus a další • Hrají: Miley Cyrus, Emily Osment, Jason Earles, Billy Ray Cyrus, Mitchel Musso, Moises Arias, Madison Pettis

MŮJ KOMENTÁŘ

1. SÉRIE + 2. SÉRIE + 3. SÉRIE

Tenhle seriál si získal mé srdce, když jsem byla menší, a dodnes na něj vzpomínám. Byl to jeden z mých nejoblíbenějších televizních pořadů. Neříkám, že je umělecké dílo, ale je to příjemný seriál, při kterém se člověk zasměje a odpočine se. V celku nechápu hodnocení ostatních tohoto seriálu na různých filmových a seriálových databázích. Je mi jasné, že dospělý člověk, který seriál neviděl v dětství, k němu nepřilne, ale ani teď, po skoro dekádě, mi nepřijde špatný. Je to dost povrchní humor, zápletka je téměř v každém díle stejná nebo na podobném principu, příběh nepříliš uvěřitelný, to ale nevadí, protože je to prostě zábava. Opravdu dobrý a kvalitní dětský seriál, který podle mě neurazí ani dospělé, pokud by jenom tak z principu neodmítali kladné hodnocení.

FILM

Vzpomínám si, že na filmu jsem byla v kině, a moc se mi nelíbil, hlavně mě rozesmutnil ten konec, byla jsem z filmu opravdu zklamaná (přestože teď po letech to bylo lepší, už jsem věděla, co čekat). Přišel mi opravdu velice nereálný, hlavně ten konec. Jakože neříkám že seriál sám o sobě je reálný, to ne, ale když přivřeme obě oči, říkáme si, že by to mohlo fungovat. Ale toto, i s očima a ušima zavřenýma, by takhle nikdy nemohlo dopadnout.

Film tedy nehodnotím tak kladně jako seriál – spíše průměrně. Rozhodla jsem se také, že do celkového hodnocení ho nezařadím, protože mi přijde, že tak trochu stojí stranou – a doporučuji ho jen pro skalní fanoušky.

4. SÉRIE

Hannah dostává nový domov a celý příběh se uzavírá. Už od počátku bylo jasné, že toto bude finální série seriálu, takže se dalo očekávat, že tvůrci se budou snažit a udělají to velké. A to podle mě udělali… ale tak v polovině série. Potom už to byla spíše taková dohra, aby se řeklo, co se ještě neřeklo. Přestože konec byl „kladný“ a pro děti jako diváky určitě nejlepší volbou, podle mě byl pro Hanninu kariéru celkem špatný. (Navíc mám pocit, že Hannah jako super-senzace vysokou školu prostě nepotřebuje. A kdyby to šlo s její kariérou někdy ke dnu, vždycky si jí může dodělat.) Ale celkově musím říct, že to bylo docela dobré a líbilo se mi, že novým domem a tak oddělili pokračování příběhu od předchozích sérií, takže ho můžete řadit k ostatním, nebo si ho vyloučit, pokud se vám nelíbí.

Pokud vás ale štve příběh, pořád jsou tady ty písničky… které já osobně naprosto zbožňuju. 😀

MOJE HODNOCENÍ

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Plakáty: ok

Opening (úvodní titulky): ano

Hezké obsazení: ok

Vizuálnost (kostýmy, make-up, efekty)ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj: ano

Svižnost a napětí: ok

Zábavnost: ano

Uvěřitelnost: ne

Originalita: ano

Nepředvídatelnost a obraty v ději: ne

Kvalita herců: ano

Režisérova kamera: ok

Přesnost vůči předloze: – 

Hudba: ano

Provázanost epizod: ok

Zakončení seriálu: ano

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

DALŠÍ OBRÁZKY ZE SERIÁLU

This slideshow requires JavaScript.

ÚVODNÍ TITULKY SE ZÁBĚRY ZE SERIÁLU




KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

