Veselé Vánoce jsem promeškala, ale mohu Vám popřát alespoň úspěšný rok 2017

Nikdy jsem nevěřila, že vysoká škola bude ještě víc časově náročná než škola střední. Představovala jsem si to jako ráj – nemusíte chodit do školy, pak se na látku podíváte krátce před zkouškou a jdete – a všechno je tak, jak má být. Diplom máte v kapse za chvilku.

Jenže to všechno byla poněkud hloupá představa. Teď mě čeká první zkouškové období a já mám tak trochu pocit, že na mě všechno padá a mám toho tolik, že to nemůžu nikdy stihnout. Jak jste si mohli všimnout, skoro jsem přestala přidávat recenze – nikoliv proto, že bych na tuto stránku zapomněla – ale jednoduše jsem neměla čas nic číst, na nic moc koukat a tak, a když už se mi to povedlo, neměla jsem čas o tom napsat.

Budu se teď tak trochu snažit to dohonit – přidat recenzi na Anděl Páně 2. Také jsem viděla film The Accountant, ale byla jsem tak unavená, že si nejsem jistá, že jsem pochytila většinu děje a myšlenky – tak to ještě musím promyslet, jestli se vůbec budu namáhat. Také jsem přečetla knížku Láska mezi písmenky, a o té se těším, až napíšu.

Každopádně, promeškala jsem příležitost Vám popřát krásné Vánoce, ale alespoň Vám ještě stihnu popřát úspěšný rok 2017. Takže… nechť je to Váš nejlepší rok dosud! 🙂 Už si pomalu chystám novou reading challenge, ale jak si uvědomuju, co studium na vysoké obnáší, budu mít čas číst nejspíš jenom o prázdninách.

Mějte se blaze, čtěte, koukejte se na filmy a seriály, ale hlavně! Pište mi.

C.

Zanechat Odpověď

