Tate Taylor: Dívka ve vlaku (The Girl on the Train)

Knižní předlohu tohoto filmu jsem vídala dlouhou dobu v knihkupectvích. Jelikož nemám ráda thrillery jako knížky, neboť mě pohltí naprosto celou a já musím číst a číst a číst, těšila jsem se, že se podívám na film. A to jsem nyní konečně udělala.

3339611b3545bc257e35bb2d1c24_w842_h1192_g3046fe305a3111e6888a0025900fea04.jpg

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Každý den na cestě do práce jezdí Rachel Watson vlakem kolem města Witney. Vlak projíždí kolem jejího starého domu, kde bydlí její exmanžel se svou novou manželkou Annou. O pár domů dál každý den vidí jiný manželský pár. Rachel si postupně tento pár oblíbí a sama pro sebe si je pojmenuje ‚Jess a Jason‘. Zdá se, že mají dokonalý život, a Rachel jim zároveň závidí i přeje jejich štěstí. Jednoho dne, když projíždí kolem jejich domu, stane se svědkem něčeho, co od základu změní vše, co si dosud o tomto páru myslela.

TRAILER

INFORMACE O FILMU

USA, 2016, 112 min • Režie: Tate Taylor • Předloha: Paula Hawkins (kniha) • Scénář: Erin Cressida Wilson • Kamera: Charlotte Bruus Christensen • Hudba: Danny Elfman • Hrají: Emily Blunt, Rebecca Ferguson, Haley Bennett, Justin Theroux, Luke Evans, Édgar Ramírez, Allison Janney, Lisa Kudrow

MOJE HODNOCENÍ

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Plakáty: ano

Hezké obsazení: ano

Vizuálnost (kostýmy, make-up, efekty)ano

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj: ano

Svižnost a napětí: ano

Uvěřitelnost: ano

Originalita: ano

Nepředvídatelnost a obraty v ději: ano

Kvalita herců: ano

Režisérova kamera: ano

Přesnost vůči předloze: Nedokáži posoudit.

Hudba: ano

Konec: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

Když jsem shlédla trailer, bála jsem se, že to nebude nic pro mě. Že to bude nějaká napůl duchařina, nebo tak něco. Ale spletla jsem se. Nemohla jsem otrhnout oči od obrazovky. Herecké výkony byly naprosto excelentní, zejména tedy Emily Blunt. Vůbec jsem nečekala, že se bude příběh vyvíjet tímto směrem a doopravdy mě překvapilo, kdo byl vrah. Podle mě měl tento film všechno, co by měl mít – a podle mého měl i šťastný konec.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Pokud máte rádi thrillery (nebo máte na něj prostě jenom náladu), tenhle film Vám mohu jen a jen doporučit.

DALŠÍ PLAKÁTY

KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

