Clint Eastwood: Sully (Zázrak na řece Hudson)

O tomhle filmu jsem slyšela snad na každém rohu. Pořád se mě všichni ptali, jestli jsem už taky viděla ten film, jak tam spadlo to letadlo do vody. Neměla jsem ani tušení, o čem to mluví. Ale pak jsem se na to podívala. A už chápu, proč o tom lidi tolik básnili.

cpbh8ejwgaaispb-jpg-large.jpg

OFICIÁLNÍ ANOTACE

V lednu roku 2009 se svět stal svědkem „zázraku na řece Hudson“, když kapitán „Sully“ Sullenberger (Tom Hanks) nouzově přistál s poškozeným letadlem na ledových vodách řeky Hudson a zachránil tak život 155 pasažérů na palubě letadla. Přestože veřejnost a média mluvila o ojedinělém činu dokazujícím jeho letecké dovednosti, probíhající vyšetřování hrozilo zničit jeho pověst a kariéru.

TRAILER

INFORMACE O FILMU

USA, 2016, 96 min • Režie: Clint Eastwood • Předloha: Chesley Sullenberger (kniha), Jeffrey Zaslow (kniha) • Scénář: Todd Komarnicki • Kamera: Tom Stern • Hudba: Christian Jacob • Hrají: Tom Hanks, Aaron Eckhart, Laura Linney, Anna Gunn, Autumn Reeser, Holt McCallany, Jerry Ferrara, Max Adler, Sam Huntington, Wayne Bastrup

MOJE HODNOCENÍ

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Plakáty: ano

Kvalitní obsazení: ano

Vizuálnost (kostýmy, make-up, efekty)ano

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj: ano

Svižnost a napětí: ano

Uvěřitelnost: ano

Originalita: ano

Nepředvídatelnost a obraty v ději: ano

Kvalita herců: ano

Režisérova kamera: ano

Přesnost vůči předloze: –

Hudba: ano

Konec: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

Musím říct, že tenhle film se moc povedl. Myslela jsem si, že mi bude vadit, že je to „jakože dokumentární“ a je tam mnoho flashbacků a tak, ale ne. Byla to skvělá napínavá podívaná a měla jsem pocit, že film trval tak 15 minut. Tom Hanks zářil a komické vsuvky také nebyly od věci.

Jediné, co mi ve filmu chybělo, bylo vysvětlení, proč je vlastně tak těžké přistát na vodě. (Přiznám to, o pilotování nevím nic, a tady se tvářili, jakože je to doopravdy zázrak, tak by mě vážně zajímalo, proč.)

Jinak všem doporučuji, příjemný a docela pohodový (i na to, o čem je) film.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

DALŠÍ PLAKÁT

Sully+poster.jpg

KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

