Jenny Han: Vždycky budeme mít léto (Léto #3)

Už mi pomalu dochází nápady, co psát na úvod. Zvláště u několikátých dílů série. Už nemůžu psát, čím mě knížka zaujala nebo proč jsem si ji vybrala… prostě je to finále série, kterou jsem četla, takže si ho nemůžu nechat ujít. Tak. Lehké jak facka.

141575.jpg

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Belly milovala v životě jenom dva kluky. Oba mají příjmení Fisher. A po dvouletém chození s Jeremiášem si je téměř stoprocentně jistá, že on je ten pravý. TÉMĚŘ jistá.
Konrád se nikdy nevyrovnal s chybou, kterou udělal, když nechal Belly odejít. Zato Jeremiáš vždycky věděl, že Belly je dívka, pro kterou udělá cokoli.
A když se Belly s Jeremiášem rozhodnou, že zpečetí svůj vztah svatbou, Konrádovi naplno dochází, že jde do tuhého. Musí Belly říct, že ji miluje, nebo ji ztratí navždy. Teď, nebo nikdy.
A Belly nezbývá, než si poprvé naprosto upřímně přiznat, co k oběma cítí. A když to udělá, pochopí, co ve skrytu duše vždycky věděla: jednomu z nich bude muset zlomit srdce.
Třetí část trilogie LÉTO.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy: ano

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ne

Originalita: ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ok

Zakončení: ok

MŮJ KOMENTÁŘ

Pokud jste četli moji recenzi na druhý díl, jistě víte, jak jsem se cítila. Jeremiáš, dokonalý, úžasný, sladký, milý, věrný jako štěňátko, prostě Jeremiáš… je konečně s Belly. A vy víte, že to nemůže vydržet, protože to není konec série. Bála jsem se, že Belly se zachová jako trumpeta a Jeremiáše opustí kvůli zlému Konrádovi.

Když jsem ale začala číst poslední díl téhle série, byla jsem překvapená, že mi nevadí jak časový skok, tak Konrád. Belly totiž na začátku tohoto dílu zjistí něco, co kdybych zjistila já, tak nikdy neodpustím, ale nakonec se rozhodne, že svatba s Jeremiášem je lepší řešení. EXCUSEZ-MOI? Kromě toho mi velmi v knížce chybělo vysvětlení, proč to Jer vlastně udělal. Protože to nechápu.

To byl okamžik, kdy jsem zavrhla oba. Konráda, i Jeremiáše. Ale dokázala jsem pochopit, že člověk, který hrdince nesčetněkrát ublížil jako Konrád, jí může zůstat blízký. A tak jsem četla dál. A se zakončením se smířila. Prostě se chtěla jmenovat Fisherová.

Samozřejmě, že to má pohádkový happy end. Škoda, že mi konec přišel tak urychlený. Moc, moc. Konečně, když to začalo být zajímavé!

Jinak ale nemám ke knížce žádné větší výhrady. Je to neskutečně čtivé a napínavé, neotřelé a „ze života“. Postavy si stejně oblíbit musíte, a líbilo se mi, že se změnil pohled na postavy – Jereiáš byl v prvních dvou dílech takový, ale jak ho hrdinka více poznávala, i váš pohled na něj se změnil.

Skvělé finále pro skvělou sérii.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Doporučuji. Ale nejdřív si přečtěte první dva díly!

CIZOKRAJNÉ OBÁLKY

KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

