Marti Noxon & Sarah Gertrude Shapiro: UnReal (2. série)

Poté, co jsem dokoukala první sérii (čtete moji recenzi zde!) jsem se nemohla dočkat série druhé. A tak jsem to udělala přesně jako loni. Počkala jsem si, až bude pořádná dávka dílů, a pak se do toho pustila…

unreal_ver5.jpg

MOJE ANOTACE

Everlasting, imaginární show založená na skutečné reality show The Bachelor, bude letos v UnReal mít skutečnou premiéru – první černý nápadník! Quinn s Rachel si slíbily, že tahle série bude převratná… ale něco se jim pořád plete do cesty. Zvítězí „realita“, nebo pravá láska? Nebo někdo konečně tu show položí?

TRAILER + OPÁČKO 1. SÉRIE

INFORMACE O SERIÁLU

Tvůrce: Marti Noxon & Sarah Gertrude Shapiro • Televizní stanice: Lifetime • Hlavní role:Shiri Appleby, Craig Bierko • Série: 2 • Počet epizod: 10

MOJE HODNOCENÍ

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Plakáty: ano

Opening (úvodní titulky): ano

Hezké obsazení: ano

Vizuálnost (kostýmy, make-up, efekty)ano

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj: ano

Svižnost a napětí: ano

Uvěřitelnost: ano

Originalita: ano

Nepředvídatelnost a obraty v ději: ano

I když ten úplný konec, ten jsem fakt čekala! Dlouho dopředu!

Kvalita herců: ano

Režisérova kamera: ok

Přesnost vůči předloze: –

Hudba: ano

Provázanost epizod: ano

Zakončení série: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

První série nasadila vysokou laťku. A naštěstí druhá série nezklamala. Udržovala mě ve střehu, nutně jsem musela koukat dál bez ohledu na cokoliv a těšila se na následující díly. Jediný velký pokles kvality jsem cítila u nápadníka (suitora). Adam z první série si získal mé srdce. Darius… tolik ne. Ale přesto to byla skvělá série.

Jediné, co jsem nedokázala pochopit, byl Coleman. Celou dobu byl takový, ale nakonec byl makový a já si říkala… proč? Prostě proč? Přišlo mi to divné. Celý ten konec mi připadal takový divný. Předvídatelný. Věděla jsem, koho si Darius vybere a tušila jsem i, co se stane s Colemanem. Doufám, že další série bude lepší. To ale neznamená, že tahle byla špatná. Ale… vždycky je tu prostor pro zlepšení. 🙂

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Pořád je to jeden z nejlepších seriálů vůbec.

DALŠÍ PLAKÁTY

KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

