Avery Williamsová: Nejistý zítřek (Inkarnace #2)

Poté, co jsem přečetla první díl jedním dechem, nemohla jsem se dočkat, až se začtu do dílu druhého. Měla jsem velkou radost, že tato knížka je mnohem tlustší než první – hurá, hurá, více příběhu! – a těšila jsem se na velké rozhřešení.

3227

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Nesmrtelná Serafina musí čelit své temné minulosti a riskuje, že přijde o životní lásku… To vše v pokračování Alchymie věčnosti!

Serafina už prožila celá století. Ale teprve nedávno si začala připadat opravdu naživu. Konečně se rozhodla opustit svého přítele Cyruse a po letech a letech, kdy musela střídat těla kvůli zachování své nesmrtelnosti, se konečně usadila někde, kde je šťastná. Protože našla Noaha. Ale pak se stane něco velmi podezřelého a Serafina se začne obávat o své nové přátele. Rozhodne se Sera pro další, nové tělo – a jiný život – nebo najde způsob, jak si udržet navždy, co právě získala?

UKÁZKA


V roce 1812 došlo u Nového Madridu v Missouri k zemětřesení, které nebylo pro oblast typické. Bylo velmi silné a roztrhlo zem tak, že řeka Mississippi nějakou dobu tekla proti proudu.

Tehdy jsme s Cyrusem žili na Manhattanu a ještě dnes si pamatuju, co mi při procházce po tržišti řekl: „Aby se zvrátil běh vody, musí přijít zemětřesení. Co musí asi přijít, aby se zvrátil běh života?“ 

Přála bych si, abych nikdy nepoznala, jak jednoduše se to může stát. Přála bych si nevědět, že stačí jen drobnost a život vybočí z cesty, která je mu určena. Někdy ho zvrátí jediné slovo.

Alchymie.


MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ok

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy: ok

Dala bych ANO, ale Noah se v téhle knížce chová vážně pochybně.

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ok

Originalita: ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ano

Zakončení: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

Nemohu jednoznačně říct, zda-li se mi druhý díl líbil více než první. Už jsem byla zvyklá na postavy a okolnosti a všechno, ale trošku mě štvalo, že hlavní hrdinka se pořád někoho snažila zabít, protože si myslela, že ten člověk je její dávný přítel Cyrus. Někoho dokonce opakovaně.

Další věc, která mě mírně rozladila, bylo chování Noaha. Přišlo mi, že takhle by se normální člověk nechoval. On i „Kailey“ kladli příliš málo otázek – skoro se neznali, nebo tak mi to z té knížky přišlo. Kdyby se ptali víc, nemuselo by dojít k tolika nedorozuměním.

To jsou dvě věci, které jsem potřebovala knížce vytknout, než můžu začít pět chválu. Nejistý zítřek je napínavý, neskutečně čtivý a velmi dobře napsaný. Neskutečně mě bavilo tuhle knížku číst – a je mi skoro až líto, že není žádný třetí díl a že autorka napsala jen tuto sérii. Tak snad někdy v budoucnu.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Knížku mohu jen doporučit! 🙂

CIZOKRAJNÉ OBÁLKY

13260515

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více info o knize na stránkách CooBoo.

KOMENTÁŘE

! V některých prohlížečích musíte rozkliknout bublinku pod článkem pro zobrazení komentářů. !

Zanechat Odpověď

