Jenny Han: P.S. Stále tě miluju (Všem klukům, které jsem milovala #2)

Když jsem dočetla první díl, hrozně moc jsem se těšila na díl druhý. Všem klukům, které jsem milovala neboli díl první totiž skončil hrozně divně. Jediné štěstí, že to opravdu měl být dvojdíl. A tak když jsem dočetla knihu druhou, opět jsem se cítila rozpolceně – abych zjistila, že autorka pracuje na knize třetí. To ale trochu předbíhám. Pojďme se podívat na knihu druhou. 🙂

4657

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou?

Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy: ano

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ok

Originalita: ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ok

Zakončení: ne

MŮJ KOMENTÁŘ

Celý první díl jsem chtěla, aby Lara Jean skončila s Peterem. Kdo by to taky mohl nechtít, že? Bylo to takové romantické, Peter byl takový ten napůl hodný kluk, napůl bad-guy, prostě takový kluk, kterého každá holka chce. Jenže tady v tomhle druhém díle už mi tak skvělý nepřišel.

Pořád musel být „oporou“ svojí bývalé přítelkyně Genevieve. Která ho podvedla. Pořád se někde objevoval s Gen a na Laru Jean se docela vykašlal. Proto když se na scéně objevil milý, sladký a dokonalý John Ambrose McClaren, řekla jsem si, že je to jasné. Peter se musí fakt hodně snažit.

Což se nestalo. Konec přišel tak rychle, stejně jako usmíření s Peterem, že jsem docela prskala. Tak oni tam popisují zážitky nějakých lidí z domova důchodců, ale nemůžou tam dát pořádný usmíření! Peter ztratil moji podporu, i když to byl od začátku můj oblíbenec.

Jediný štěstí je, že to bude mít třetí díl teda. Ale jak dlouho mám jako čekat? John Ambrose, jdi do toho!

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více info na stránkách CooBoo.

One thought on “Jenny Han: P.S. Stále tě miluju (Všem klukům, které jsem milovala #2)

  1. Pingback: Janny Han: Léto, kdy jsem zkrásněla (Léto #1) | Tohle ANO, tohle NE

Zanechat Odpověď

