Sara Shepard: Spadla klec (Hra lží #6)

Tuhle sérii jsem rozečetla před pár lety. Připadala mi mnohem lepší než Roztomilé malé lhářky, které autorku proslavily. Ale až teď jsem se dostala k tomu, abych konečně dočetla poslední díl a zjistila, kdo tedy zabil Sutton Mercerovou.

6-500

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Moje znovunalezená sestra-dvojče Emma žila celé měsíce můj život a snažila se vyřešit mou vraždu. Odkryla ta nejskrytější tajemství mých přátel i rodiny a podařilo se jí rozplést mou spletitou minulost. Jen pokud jde o dopadení mého vraha, neustále bloudí ve slepých uličkách. Pak je v Sabino Canyon nalezeno mé tělo. Najednou všichni vědí, že existují dvě dívky, co vypadají jako Sutton Mercerová – a že jedna z nich je mrtvá. Policie nejprve předpokládá, že tělo patří Emmě, ale jak pokračuje pátrání, Emma musí čelit spoustě otázek a je pro ni čím dál těžší mě hrát. Je jasné, že už brzy vyjde najevo pravda, a jakmile k tomu dojde, Emma se stane podezřelou číslo jedna. Jestli se jí nepodaří odhalit vraha včas, skončí za mřížemi… nebo ještě hůř. Vychutnejte si poslední díl série HRA LŽÍ.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy: ano

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ano

Originalita: ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ano

Zakončení: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

U knížek Sary Shepardové platí jedno pravidlo – těšíte se na konec, protože chcete vědět, jak to teda konečně skončí, ale na druhou stranu jste smutní, že už další taková skvělá knížka nebude. Narozdíl od seriálu podle jejích knížek napětí a stupňování a zdržování mě neštvalo – ale naopak mě udržovalo více ve střehu.

Přijdou mi vtipné dvě věci – Sařina posedlost dvojčaty (nejlepší vtip ze všeho by bylo, kdyby Sara Shepardová měla dvojče, které píše polovinu jejích knížek) a to, že hrdinka si v každé knížce vybere podezřelého, o kterém je naprosto přesvědčená, že on je vrah – přestože vrah je naprosto jistý už od prvopočátku. Tedy, když se na něj soustředíte. Jak mi to mohlo uniknout, nepochopím. Asi jsem tak moc chtěla, aby vrahem nebyl, že jsem to málem přehlédla. A to jsem odhalila Rudého Johna hned po první sérii!

Co se série týče, doopravdy jsem si ji užila celou. A poslední díl tedy nebyl výjimkou. Bylo to velké rozuzlení všeho, co se kolem dělo – a na konci mi bylo tak líto, že Sutton je doopravdy mrtvá a že se s ní Emma nemůže setkat. Bylo mi z toho vážně hrozně moc smutno. Ale to je přeci to, co od knížky chceme, nebo ne? Aby v nás vyvolala nějaké emoce.

Konec se mi také celkem líbil – i když byl tedy smutný, vzhledem k celé zápletce série. Emma nakonec dostala novou šanci – a některé záhady zůstávají a naděje, že přijde další díl stále existuje… že? Že…? ŽE?

Jednoduše miluju tuhle sérii a myslím, že ji vy budete milovat také.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více na stránkách BBArtu.

Ukázkové kapitoly zdarma v pdf.

Knihu si kupte!

One thought on “Sara Shepard: Spadla klec (Hra lží #6)

  1. Pingback: Sara Shepard: Perfekcionistky (#1) | Tohle ANO, tohle NE

Zanechat Odpověď

