Sara Shepard: Na mou duši (Hra lží #5)

Kdo by v dnešní době neznal Roztomilé malé lhářky, jeden z nepopulárnějších teen seriálů a zároveň také knižní sérii. Málokdo už ale ví, že autorka Lhářek napsala ještě další sérii – Hru lží. A na tu jsem se dneska rozhodla podívat. Konkrétně, na její pátý díl.

obrtisk_3045

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Když jsem před dvěma měsíci zemřela, můj vrah zanechal vzkaz mému dvojčeti: buď se stane mnou, nebo ať se rozloučí se životem. Emma plní úkol na výbornou. Pohazuje vlasy přesně ve stylu Sutton Mercerové a dokáže vymyslet kanadský žert, který se vyrovná těm nejpovedenějším kouskům Hry lží. Dokonce urovnala vztahy s mou adoptivní rodinou. Jen jediná věc se jí pořád nedaří – vyřešit mou vraždu.
Pak se v Tucsonu objeví naše biologická matka – žena, která nás obě postupně opustila. Emma se s Becky neviděla třináct let, ale ta ji okamžitě pozná – jako Emmu. Jedná se o mateřský instinkt… nebo Becky ví, že já už jsem na onom světě?

Hra lží je strhující šestidílná série o tajemstvích, lžích a děsivých následcích od Sary Shepardové, autorky úspěšné řady Roztomilé malé lhářky. Podle obou knižních předloh se také natáčejí televizní seriály, které vysílá americká stanice ABC Family.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Tahle série má opravdu krásné obálky. Mnohem hezčí než její sesterské Roztomilé malé lhářky.

Voňavost knížky: ano

Nemohu si stěžovat. 🙂

Grafické zpracování knížky: ok

Text bez obrázků. Font Times New Roman, přijatelná velikost, přijatelné rozestupy mezi řádky, klasický BBArt.

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ:

Originalita: ano

Sice je to už pátý díl, takže samozřejmě, jenom první díl byl tímhle stylem originální, ale rozhodla jsem se to vztáhnout na celou sérii. Protože opravdu jsem ještě nečetla nikdy nic takového. Stylem psaní se to trochu podobá sérii Gossip Girl (zmiňování značek, neustále povídání o tom, co má kdo na sobě), ale jinak se to dá připodobnit jen druhé sérii autorky, Roztomilým malým lhářkám.

Děj a zápletka: ano

Stále hledáme vraha Sutton. Ale stále je to plné napětí a děj rozhodně nevázne.

Čtivost: ano

Postavy: ok

Postavy mi přijdou takové bezbarvé. A někdy trochu pitomoučké. Ale né, že bych si přímo stěžovala.

Zakončení: ano

Ach, ukončit to přesně v okamžiku, kdy chci ještě víc. Jak typické!

MŮJ KOMENTÁŘ

Přestože se jednalo o pátý díl série, kniha si pořád udržela moji pozornost a napětí. Jakmile jsem ji dočetla, měla jsem pocit, že bez dalšího dílu se asi zblázním a že už konečně potřebuju vědět, jak tohle dopadne.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Tuhle knížku Vám doporučuji.

DALŠÍ NÁZORY A RECENZE

„Shepardová nechává děj nadále odvíjet, přičemž odhaluje další povahové rysy dvojčat, jen stopy pořád nikam nevedou a vrah stále uniká. Samozřejmě nechybějí ani kluci a móda, čímž je napínavý příběh pro mladé dívky ještě lákavější.“ KIRKUS

„Shepardová odvádí tvrdou a poctivou práci tím, jak nutí čtenáře, aby odhodili veškeré pochybnosti a vrhli se do dobrodružství, v němž vyplouvají na povrch nebezpečné slabé stránky dospívání – rebelantství a tlak vrstevníků.“ BOOKLIST

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více informací o knize.

Ukázka ve formátu PDF.

Koupit knížku.

Zanechat Odpověď

