Jenny Han: Všem klukům, které jsem milovala (#1)

Téhle knížce jsem se dlouho vyhýbala, i když nakonec si ke mně cestu našla. Upoutala mě nejen svou pěknou obálkou, ale také zápletkou, již anotace slibovala: všechno se to točí kolem dopisů, které hlavní hrdinka napsala, schovala a nikdy neodeslala. Než je někdo poslal za ní.

4237

OFICIÁLNÍ ANOTACE

Co by se stalo, kdyby všem klukům, kteří se ti líbili, někdo najednou sdělil, že ses do nich zamilovala…?

Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara nikdy nedala žádnému klukovi najevo, že ho má ráda. A když už nechtěla být zamilovaná, napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal.

A najednou musí čelit všem pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty dopisů – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Voňavost knížky:  ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy:  ano

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ok

Originalita:  ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ok

Zakončení: ok

MŮJ KOMENTÁŘ

Když jsem knížku vzala do ruky, očekávala jsem, že to bude románek, který se bude točit kolem dopisů. Překvapilo mě ale, že to tak vůbec nebylo – děj byl zaměřen na falešné randění Petera a Lary Jean. Z čehož jsem byla trochu zklamaná, když jsem si vlastně uvědomila, že o tom to být nemělo… ale v průběhu čtení jsem na to ani nepomyslela.

Všechny postavy v knížce jsem si nesmírně oblíbila – né, že by byly nějak dokonale propacované a psychicky promyšlené, ale byly jednoduše milé a sympatické. Přilnuly mi k srdci.

Jediné, co mě mírně překvapilo, byl konec. Tak ono to bude mít druhý díl? No sakra! Potřebuju ho hned.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

Tuhle knížku mohu rozhodně doporučit.

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více info na stránkách CooBoo.

Koupit přímo od vydavatelství.

2 thoughts on “Jenny Han: Všem klukům, které jsem milovala (#1)

  1. Pingback: Janny Han: Léto, kdy jsem zkrásněla (Léto #1) | Tohle ANO, tohle NE

  2. Pingback: Marry Kiss Cliff tag – Tohle ANO, tohle NE

Zanechat Odpověď

