Lauren Weisbergerová: Honička za Harrym Winstonem

Někdy v únoru jsem byla v knihkupectví a viděla jsem tam skvělou akci: 3 knihy od Lauren Weisbergerové za cenou 2! Byla jsem nadšená a domů jsem odcházela s trojdílným „botičkovým“ kompletem: Ďábel nosí Pradu, Všechny důležité kontakty a Honička za Harrym Winstonem.

large

MOJE ANOTACE

Celý příběh se týká tří žen. Leigh má všechno – perfektního snoubence, skvělou práci, ale prostě není šťastná. Emmy zas nemá nic – má malý byt, opustil ji přítel atd. A Adriana je se svým životem spokojená – je dokonalá a každém prstě má deset mužů – ale její úžasné kamarádky ji donutí změnit život.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ok

Obálka je pěkná. Co ji vzhledově velmi kazí, je podivně červený nápis.

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ok

Postavy: ok

Čtivost: ok

Uvěřitelnost: ok

Originalita: ok

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ok

Zakončení: ok

MŮJ KOMENTÁŘ

I sama autorka snad musí vědět, jak jsou její hrdinky v této knize povrchní. Co světový mír? Děti na celém světě umírají na hladomor a Emmy si dělá starosti, že ještě nespala více než se třemi muži. Jako já nevím, jak čtení tohohle může někomu připadat smyslné? Je to asi jako Blesk – je jen proto, aby skuteční lidé měli pocit, že na tom nejsou nejhůř. Což umělý happy end (který v reálu takovýhle teda nikdy nemůže být) moc nepomáhá.

Trochu se mi dělalo šoufl z pasáží, ve které popisuje… ehm… říkejme tomu „spojení“. Přijde mi, že je to psané tak hloupě… Divně… Ani málo, ani akorát, ani moc… Prostě autorka měla chuť na „TO“, ale její drahoušek Mike, kterému je kniha věnována, jí to nemůže dát, a tak si vylévá city takhle… Jiný důvod nevidím.

Lauren Weisbergerová UMÍ PSÁT. Umí vymyslet dobrý závěr a věci tak, aby na sebe navazovaly. Umí vymyslet i celkem humorné věci (v této knize se to například týká papouška Otyse). Ale to je pro dobrou knihu celkem málo.

Kniha sice nemá příliš mnoho stránek, ale má strašně titěrňoučký písmenka. Knížka je psaná zajímavý způsobem, který vás prostě nenudí, ale ani nějak extra nezaujme. Většina knihy nemá žádné napětí, apel a estetický cíl je téměř nulový. Umím si představit, že se tahle kniha bude líbit všem nešťastným třicítkám – ale jen jako útěcha.

Na druhou stranu, kniha mi dala něco, co mi zatím žádná jiná a nedala… A to trpělivost. Čtete tak dlouho, než se konečně dozvíte, jak to všechno bylo atd. Koneckonců vůbec nebyla tak špatná… Alespoň jsem nenudila. Nějaký poznatek, který jsem získala během čtení této knihy? Vyspi se s prvním mužem, kterého potkáš. Ha ha.

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ok-big

CIZOKRAJNÉ OBÁLKY

0e210fe03e_77756803_o22d08fd3748_77756813_o2

UŽITEČNÉ ODKAZY

Více info na stránkách vydavatelství.

Zanechat Odpověď

