Lauren Conrad: L. A. Candy (#1)

Trvalo to asi celkem týden, co jsem uvažovala nad tím, zda-li si mám koupit knihu L.A. Candy. Ano, hodně dlouho jsem přemýšlela. Četla jsem v Cosmopolitanu články o životě Lauren Conrad a napadlo mě, že v zájmu rozšíření mých obzorů by to bylo užitečné, abych si to někdy přečetla.

Jednou jsem šla domů a zapomněla, že nemám klíče. Jela jsem tedy autobusem do nejbližší nákupní zóny. Procházela jsem se uličkami knihkupectví a hledala, co bych si mohla koupit, když už jsem tam jela. A bingo. Lauren Conrad – L.A. Candy. Cena celkem přijatelná – měla jsem na ní – na korunu přesně – a tak jsem s úsměvem na tváři odcházela k pokladně.

Knihu napsala Lauren Conrad, účastnice show The Hills a The City, takže kniha obsahuje hlavně zážitky z jejího života převyprávěného do života Jane. L.A. Candy je první díl u nás ještě nevydané kompletní trilogie.

2545

MOJE ANOTACE

Celý děj se odehrává – hádejte kde – v Los Angeles. Jane se svojí nejlepší kamarádkou Scarlett se tam přestěhovaly a měly jasný plán na budoucnost. Jane, hlavní hrdinka knihy, bude na stáži u jedné hrozně populární, ale velmi otravné pořadatelky akcí, mejdanů a párty jak pro bohaté soukromníky, tak pro celosvětově známé celebrity. Její nejlepší kamarádka Scarlett zase bude studovat v L.A. na univerzitě. Potkávají nové lidi a žijí typickým životem.

Jeden večer jim ale štěstí přeje… A v klubu je najde známý producent, který chystá svoji novou reality show s názevem L.A. Candy a nabídne holkám roli. Ty ji po delším uvažování přijmou. Jejich život se mění. Všichni jsou na ně buď šíleně milí, anebo je za slávu nesnáší. Jane řeší lásku a zamilovává se do Bradena, který ale bohužel má přítelkyni. A tak z trucu chodí s jeho nejlepším kamarádem Jessem, hollywoodským playboyem.

O tom, jaké je to být hvězdou reality show a života okolo podává tato kniha jedinečné svědectví.

MOJE HODNOCENÍ (více info)

POVRCHNOSTI ANEB NA VZHLEDU ZÁLEŽÍ

Obálka: ano

Voňavost knížky: ano

Grafické zpracování knížky: ok

ALE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, CO SE SKRÝVÁ UVNITŘ

Děj a zápletka: ano

Postavy: ok

Čtivost: ano

Uvěřitelnost: ano

Originalita: ano

Koherence (návaznost textu): ano

Autorův rukopis: ok

Zakončení: ano

MŮJ KOMENTÁŘ

Kniha je krásně čtivá, zajímavá, napínavá a vzrušující. Nemohu nic jiného než doporučit. Všechny holky, co mají rády románky si tento román jistě vychutnají tak dobře (nebo ještě lépe) než já ;). Ale i přesto musíte vzít na vědomí, že Lauren Conrad není spisovatelka – ona to prožila, ona doopravdy byla hvězda reality show. Berte to spíše jako příběh, který se téměř takhle stal, než poutavou fikci. Odpusťe Lauren spisovatelské nedostatky – na debut je to opravdu slušná práce!

ZÁVĚREČNÉ ROZHODNUTÍ

ano-big

INFO O KNIZE

Autor: Lauren Conrad
Originální název: L. A. Candy
Vydáno: COOBOO, 2011
Překlad: Hana Crausaz-Veselá
Kniha: 292 stran 130 x 200, paperback

Více info na stránkách CooBoo.

KOMENTÁŘE

Tinuviel | 20. června 2011 v 10:57

Ja jsem z knihy zas az tak nadsena nebyla, ale je fakt, ze Jane jsem palce drzela, i kdyz mi kolikrat lezla krkem 🙂
A tvoji recenze si vsimli i v CooBoo: http://www.facebook.com/cooboo

Mirčíí | 5. září 2011 v 17:33
Knihu jsem si objednala, hned ten popisek u ní mě zaujal a řekla jsem si, že tohle je přesně to pravé pro mě. Doufám že budu spokojená 🙂 Už se moc těším, až přijde a já si jí budu moct otevřít.! 🙂

One thought on “Lauren Conrad: L. A. Candy (#1)

  1. Pingback: Marti Noxon & Sarah Gertrude Shapiro: UnReal (1. série) | Tohle ANO, tohle NE

Zanechat Odpověď

